школа | Дата: Понеділок, 06.01.2014, 23:50 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Формалізм - вимоги дотримуватися певних формальних норм - все глибше проникає в освіту. Основним законом для вчителя є програма. Але в останні роки, крім програми, вчителя "прив'язують" до конкретних підручників, посібників, вводяться конкретні зразки ведення шкільної документації тощо. З іншого боку, всі кругом вимагають "творчості вчителя". Чи можливий "творчий вчитель" в умовах, коли кожен його крок регламентується? Ваші думки, шановні колеги.
|
|
| |
RWT | Дата: Вівторок, 07.01.2014, 00:19 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Вчитель може проявити свою творчість при виборі методів, способів, засобів навчання. Саме такий підхід дозволяє вчителю проявити себе, досягти результатів. PS. Але все-одно виводить з себе, коли після чудового уроку в журналі початкових класів по інерції пишеш дату через дріб. (Хто має години в початкових та старших класах, зрозуміє)
|
|
| |